gamze____34 bana hastaneden çıkarken ağrı kesici iğneler falan vermişlerdi ama ben hiç birini kullanmadım. İlk üç gün çok zorlandım oturup kalkmakta falan. 10. gün ev sürüp yemek yapmaya başlamıştım. Ne kadar çok hareketli olursanız o kadar çabuk ayaklanırsınız. Bilmiyorum gün içinde hareket halinde misiniz ama ağrım acım var diyip yatarsanız iyileşme süreci uzuyor maalesef