Gunesim48 Saçıma perma yaptırmak istiyorum, bu ara yoğun dökülmem var permayla kıvırcık yaparsam belki daha yoğun görünür diye düşünüyorum, kimyasal kullanıldığı için de zararlı diyorlar , Yaptıranların önerisine ihtiyacım var
Mys01-01 Gunesim48 ben cok severım yapıırrım bır ınce bır kalın sardırın sahane oluyor uzun süre kullanıyorum hıc sorun yasamadım yıpranma vs
Birminnosannesi Gunesim48 Ben yaptırdım. Banyodan sonra saç kurutma makinesinin Vigo başlığı ile saçlarımı kurutuyordum birde buklelerin daha belirgin olması için köpük krem vs kullanıyordum. Dökülme konusuna gelince zaten dökülüyordu saçlarım permadan sonra da öyle çok bi dökülmem olmadı her zamanki gibiydi yani.
Gunesim48 Mys01-01 yaaaa , genelde yanıyo saç yıpranıyor diye duydum bi cesaret edemedim . Günlük nasıl kullanacağım peki banyodan çıkıp kıvırcık mı oluyor yoksa bi ürün felan kullanılıyor
Alerjikkoala Gunesim48 Saçta kına varken perma yapılıyor mu acaba :)) permayı çok seviyorum ama saçımda kına var çok heves ettim şu an :))
Mys01-01 Gunesim48 günlük ıcın olan jöle gibi bakımı var onu kullanıyorsun otacı marka bıde kırılma ben hıc yaşamadım ya sureklı sampuan bakım kremı kuşllandım
FerideDeniz Gunesim48 arkadaşım yaptirdi. Asla memnun kalmadı. Aşırı yiprattim eskiye dönemedi uzun sure. Sonrasında diplerinden kendi saçları gelince kestirmeye başladı. Epeyce bir zaman kısa saç kullanmak zorunda kaldı. Ona yakinen şahit olunca size de yazmak istedim.
Gunesim48 Birminnosannesi dolgun güzel duruyor muydu peki ? Kıvırıcklığı ne kadar süre gidiyor . Benim saçlarımda çok dökülüyor boya felanfa hiç yaptırmadım değişiklik olsun istiyorum
Gunesim48 Tuvel güzel durma süresi ne kadar oluyor iki ay felan idare ediyor mu , bir de dipten uzamaya başlayınca uçları kestirmek mi gerekiyor
Birminnosannesi Gunesim48 Öyle çok kıvırcık değildi ama yaklaşık 2 yıl kullandım yani saçlarım uzayana kadar. Permadan sonra ilk kesimde volümlendi hatta saçlarım. Ama ilk günkü kadar değildi tabi. Kuaförüm iyiydi ama şimdi yeni nesil perma dedikleri daha başarılı olabilir dolgunluk açısından. Bu yaza onu da denemeyi düşünüyorum paraya kıyıp
Gunesim48 asiltonunmommysi posta baktım teşekkür ederim ☺️ peki siz yaptırdınız mı perma ne karar verdiniz
huzunkovankusu Gunesim48 yeni nesil perma yaptırdım. İkinciyi yaptırdım hatta çok güzel oluyor. Biraz dökülme oldu ama aşırı değil. Tavsiye ederim ama iyi bir yere yaptırın
Gunesim48 huzunkovankusu yeni nesilin ne farkı oluyor peki ? Evet aklımda iyi bir yer var orada yaptırmayı düşünüyorum, dökülme nasıl çok mu oldu saçta yıpranma oldu mu
huzunkovankusu Gunesim48 makine kullanmıyorlar. Bir de yıpratma payı olmayan kimyasallarmış. Gerçekten öyle kopma yıpranma falan olmadı saçımda hiç. Ama her gün bir avuç saç gidiyor başlarda. Sonra azalıyor.
asiltonunmommysi Gunesim48 yıpransa da yıpranmasa da bi kere de olsa denemek istiyorum içimde kalmasın işe dönüyorum şimdi borçlarımızı bi azaltalım yaptırcam 😂