Kızlar merhaba 3 senedir kedim var bebeğimde 1 yaşında , kedimizin cinsi tekir biraz hırçın ama bana çok bağlı hep boynumda uyur, eşime saldırır o da merhametlidir ALLAH için kollarını hep çizik içinde bıraktı (herkes faça sanıyor düşünün)dişleyerek tırnakları hep kısa bir kere gıkını çıkarmamıştır ama şu 2 aydır aşırı zorlamıyorum oğlum emekleme yürüme derken sürekli onun peşinde tüylü bi kedi tüylerini sevmek amaçlı yoluyor engelliyoruz ama yakaladığı an yine aynı işin kötüsü odanın dışında tutmak zorunda kalıyoruz bu da onu aşırı hırçın yapıyor banada saldırmaya başladı haftada bi kere koluma bacağıma saldırıp çok kötü ıssırıyor sahiplendirmek gibi durum düşünüyorum ama istemiyorumda böyle bişi kedi naneside pek işe yaramıyor var mı böyle bişi yaşayan