Pandemi bebegi olunca doğum gününü ancak 15 aylıkken kutladık o süreçte doğum günüyle beraber kinasini da yaktık ama öyle özel kıyafet falan kiralamadim kırmızı falan.çok güzel 2 kıyafet almıştım hangisini beğenirsem giydiririrm diye. Nasip oldu birini pastasını keserken birini de kınası yakilirken giydirdim kendimde normal evde ne elbise varsa onu giydim. Tüm süslemeleri kınası için değil doğum günü içindi vakti zamanı geçti diye aklımda da kına yakmak yoktu işin acikcasi çok yakın bir arkadaşım var kızımı çok seviyor bir baktım herşeyini hazırlamis.eldiven yapmış tüllü taç yapmış kızıma özel kinasini getirdi oylelikle kınası da yakılmış oldu