Sedaekrem Mys01-01 ben bir tane aldım urunde bu bas kısmını cıkarınca kenar kısmında zede mı anlamadım bir sey var hepsinde mı var yoksa ozur mu anlamadım
Mys01-01 Sedaekrem canım resım ekle bakayım resım yükle yaz Google ekle cıkan uzantıyı buraya kopyala
Sedaekrem Elifinci17 aynen o yazdım yorumları okursanız kapalı kutu geldi amazedesı var gıbı zede mu kucuk Bı amblemi anlamadım
muallime53 Msl_bade28 merhaba bende daha dün aldım daha kullanmadım. Acaba nasil kullanıyorsunuz içine ilac disinda birsey koyuyor musunuz ve kaç dakika buhar veriyorsunuz bebeginize???
Mys01-01 muallime53 ılac dr onerdıgı sekılde koy canım eger ılac yoksa ufak serumla var ya onu bıle ıcıne koysan fayda edıyor buharın bıttıgını bıle anlıyorsun dk ayarı yok
Msl_bade28 muallime53 evet ben sadece burnunu temizlemek için bile kullanıyorum içine serum koyup biz 2 aylıkken hastalanmıştık o yüzden aldık sonradan da burnunu açmak için kullanıyoruz zaten 10 dk fazla çalışmıyor burnu nemlenince kapatıyorum