Kızlar bana yardımcı olun lütfen bebeğim 6 buçuk aylık ek gıdaya 20 gündür falan oldu başlayalı başlarda minik minik de olsa alıyodu öncesinde meme reddimiz başladı sonrada kaşığı görünce ağzını kitliyor asla açmıyor bişi yedircegimi biliyor sanki dudagını büzüyor konuyla tecrübe yaşayan varmı