Deletedmom_58
17 aylık sayılır. Bu aralar böyle sadece düzeni bozuldu gece beslenmesini kestim çünkü emerek uyutmuyorum gündüzde. Alışınca eski düzenine döner heralde. 08.30da uyanmıştı 16.30da uyudu öğlen uykusunu
kolonyalimendil 17 aylık sayılır 😂 eskiden bizimde öyleydi gece beslenmesini kesince uyanmamaya başladı gündüz uykuları da uzadı