Kızlar merhaba. Tek başıma gurbette bebek büyütüyorum ve haliyle doğru mu yanlış mı eksik mi kestiremiyorum. Bebeğim çok emen bi bebek değil, aylardır meme reddiyle uğraşıyorum. Meme +mama gidiyorum ayrıca 20 gün öncede ek gıdaya başladık .
Sabah 9 gibi bi 10 dakka emziriyorum 10 11 gibi uyumazsa kaşık maması veya meyveli yoğurt yiyor. Uyursa uyanınca önce emziriyorum sonra bu yoğurdu yiyor. Öğlen uykusuna geçmeden önce 150 CC mama içiyor uyandıktan sonra emziriyorum akşam da 5 gibi sebze yanına yoğurt yada çorba gibi püre yediyorum. En son 7 gibi emiyor. 5 10 dakka gece uykusuna geçiyor. 9 buçukta tekrar bi emziriyorum 5 10 dakka. Gece 12 gibi mama içiyor 90 100 CC sabaha karşı beş gibi de biraz daha emiyor.
Kusura bakmayın uzun oldu 😔 şimdi ben bu çocuğu yeterince besleyebiliyor muyum az mı veriyorum çok mu veriyorum kestiremiyorum.bilen 6. Ayında olan anneler yardım edebilir misiniz?