Mhmtanne Kizlar selsm bebeğinizin kıyafetlerini kaç derecede yikiyorsunuz hep küçülüyor kıyafetleri bebeğimin ya
Deletedmom_68 Mhmtanne evdekileri 30 derecede kısa program dışarıdakileri 40 derecede uzun programda yıkıyorum
Deletedmom_39 Mhmtanne ben hep elde yıkıyorum valla 🥰 minnacık zaten makine dolana kadar kıyafeti kalmıyor 🙈
canparelerim Mhmtanne 30 derecede kısa proğramda yıkıyorum, lekelileri yıkamadan önce sabunla çitiliyorum öyle atıyorum makinaya