SCerenY Esrasaree ben biraz aklınızı karıştırayım 🙈 ebebekte sandalyeye takılabilen oturaklar satılıyor bir de çıkardığınızda çanta gibi kapanıyor minicik bişey biz onu kullanıyoruz çok pratik 😂
Aslitmz Esrasaree ıkea tipi aldım çok rahat kullanımı ama benim kızım oturmadı sattım ne yürüteçte ne mama sandalyesinde ne oyun halısnda hiç birinde durmadı..
SCerenY Esrasaree link yapıltıramadım bir türlü. Stoğu bitmiş ama ebebek’in sitesinde badi katlanabilir sandalye yükselticisi yazarsanız bulabilirsiniz 🙈
Nihal-7 Esrasaree kesinlikle Ikea tipi mama sandalyesi 🙂 çok hafif çok pratik oluyor ben tadım zamanlarında on tablasini vs kullanmıştım artık onuda çıkardım direk masaya birlestiriyorum masada yiyor
ayseasel1 Esrasaree önce joie mimzy kullandım çok iyiydi biraz büyüdü ikeaya geçtik ikea çok pratik ama ilk zaman içinde ikea aynı konforlu değildi, joiede 5 aylıkken mutfakta yatar pozisyonda yanımda durabiliyordu