talula Kızlar bebeğim bazen öğün atlıyor özellikle akşam yemeğinde az yediğinde uyuyunca hemen uyanıyor aç olduğu için. Emziriyorum ancak sütüm Oldukça az haliyle bişey değişmiyor. Sütle bebe bisküvisi ver diyenler var ancak hayvansal süt kullanma taraftarı değilim. Bisküvi olarakta doğal şekersiz bişey alıcam inek sütü yerine badem sütü falan kullanabilir miyim? Kullanan var mı acaba
Birgocmenkustuo talula ben bebegime biberon mama veriyorum hala, 1 yasinda bu arada. Bebegimde sut proteini alerjisi olduğu için evde bolca vegan urunler var. Badem sutu de eger bebeginizin badem alerjisi yoksa verebilirsiniz. Ben direk sut olarak veriyorum yemeklerin yanina içecek olarak. Hindistan cevizi sutu yulaf sütü de oldukça iyi oluyor. Ozellikle yulaf sütü ve yoğurdu hoc eksik olmuyor evde. Bunlar ile ev yapımı bisküvi ve meyve ile karıştırıp mama hazırlayabilirsiniz.
Birgocmenkustuo talula bu süslerken pancake, kek falan yapiyorum ama hiç ısıtmadim, Yulaf sutunu kahveye koyuyorlar mesela onu biliyorum. Internete baktim simdi bide, ısıtıp herhangi bir ürün için kullanilabiliyormus.