Kızımı bu gün 4 aylık kontrolüne götürdüm
Sol tarafı sağ tarafından daha büyük dedi doktor zaten olçerken bende gördüm bizzat sol bacak bı tık daha uzun sağdan sol yanak daha büyük sağa göre ve sol bacak daha kalın sağa göre vs yarın sabah ultrasonumuz var haftaya da çocuk genetik hastalıklarında randevumuz var ama bizi nasıl bir süreç bekliyor aklım çok karışık daha önce başına böyle bı durum gelen var mı