AyEmRa Sabah uykulu uykulu memeye bakamadım. Elime sert kıl gibi bi şey değdi. Galiba kıllı emziği verdim bebeğime. Çıkarınca da bi şey yoktu. Ağzında da yoktu yutmuş olabilir mi. Yutarsa ne olur. Lütfen yazın. Sabahtır onu düşünüyorum.
Elizinannesi01 AyEmRa bi ara birisi sormuştu da kaka ile dışarı atılır diye okumuştum tabi bilemiyorum daha tecrübeli anneler varsa üstte kalsın
Fusunf AyEmRa benim bebeğim yutmuştu sanırım kakasında çıkmıştı ozamanlar küçüktü tabi yuttuğunu öyle anlamıştım çıkıyor korkmayın
Hayriss_keklik35 AyEmRa benim kızımada aynı hatayı yaptık kakasından olduğu gibi çıktı😂 kakasını kontrol et sürekli benim kız ertesi gün çıkarmıştı kaka yoluyla
-Beliss AyEmRa benim kizimin saclari dokuluyordu 2aylikken emziginide uyuyoken cikariyordu yada sacini yoluyordu ellerini agzina sokuyordu kustugunda cikartiyordu bi kac kere denk geldik oyle sonra sacini kestik tabi 😄
Damladuru01 AyEmRa kakadan çıkıyor benim kızımda sürekli eli ağzında olduğu için tüy kıl yutuyor muhtemelen kakasini ko trol ediyorum çıkmış oluyor
Pastaneusuluislakkek AyEmRa bir şey olmaz merak etmeyin mide asidi büyük ihtimalle eritir eritmezse de dışkılamayla atılır