Merhaba anneler bebeğim 4 aylık olacak kafadi arkadan uzun biraz yastık siz yatırdım hep ama cevremdekiler yastık kullan kafası yamuk olur diyorlar kafa yastığı da aldım oda kullagini kepçe gibi yapiyor normal yastık kullan diyorlar çok kararsız kaldim tecrübeli annler yazar misiniz