CaglaCetinBeyenal Bebeğim 6. Ayını doldurdu aptamil conformil kullanıyoruz gaz sorunumuz olduğu için. Şimdi 2 numaraya geçeceğiz. Mama da numara değişikliği gaz yapıyor mu araştırdım ama tam bir cevap bulamadım deneyimli anneler yardımcı olabilir misiniz 🙏🏼