alintugce34 ev sahibinin insiyatifine kalmış bi durum ama siz ödersiniz muhtemelen. Siz kullandığınız süreç içinde olduğundan dolayı. Mesela kombi arıza veriyor kiracı yaptırıyor. Gidip kombiyi biz bozmuyoruz sonuçta ama maalesef kullanan biz olduğumuz için bize ait oluyor. Yani ev sahibi siz ödeyeceksiniz derse de yapacak bir şeyiniz yok maalesef