Sibbsibb Bebeğim doğduğundan beri iştahsız meme emmedi mama veriyoruz onu da istemiyor ek gıdaya geçtik istemiyor 8 aylık ve yoruldum artık çabalamaktan hadi kızım demekten aklı ermeye başladıkça düzelir mi yoksa alışmalı mıyım bu duruma