kasimonbes yareninannesiiii benimde cumartesinden beri oyleydi yikadim temizledim olmadi oksuruk basladi ve doktora gittim bronsit olmus. Simdi hava veriyoruz antibiyotik veriyoru 2.5 aylik 🥺
Gkce09 yareninannesiiii serumla yıkadıktab sonra aspiratöele çekseniz belki fark eder bilemedim ona da iyi değil diyorlar gerçi ama ben de 1 haftadır serumla temizliyorum burun akıntısı azaldı ama sesi kısıldı