Benim bebeğimde doğduğundan beri kusan bebekti gastrobaby gavisgon moltium ar mama ne varsa hepsini kullandık ve gecmedi 6 aya girince bitti şimdiki aklım olsa hiçbirini vermezdim boşuna bi ton ilac kullandı ar mamaya alısınca memeyi emmeyi azalttı cok pişmanım