Kızlar 5 ay oluyor dogum yapalı. 2 ay önce adet olmaya başladım şimdi adet günüme 2 3 gün var fakat inanılmaz derecede belim ve kasıklarım agriyor doğum sancısı bile bu kadar kötü değildi. Diğer adetlerimde hiç böyle olmamıştı ama şuan çok ağrıyor. Zonkluyor resmen 😥 sizce normal mi? Üşütme ya da adetten dolayı ağrı olabilir mi? Ne iyi gelir önerilerinizi bekliyorum 🥺