Hamileyken kafa çevresi büyük dediler doğumdan sonra da büyük olduğu için hastaneye götürdük kafasında koroid pleksus kist çıktı 2.5mm. 3ay sonra tekrar gelin dediler bugün götürdük 3mm olmuş. 10mm kadar sorun değilmiş. Geçer diyor doktorlar ama ister istemez takıyorum kafama. Böyle bi durumu olan var mı aranızda?