Ali_asaf_10 sleepy natural kullanıyoruz 9,5 aydır memnunuz. Son iki haftadır gece bazen sızdırdığı oldu oda büyük numaraya geçmemiz gerekiyor sanırım ondan. Bende akşam yatarken bağlarım sabaha kadar değiştirmem uykusu bölünmesin diye. Aynı postu bi kaç kere daha görmüştüm orda genelde geceleri yatarken kilot bez kullanın normal bezlere göre sızdırmıyor diyorlardı. Şimdi 5 numaraya geçince bakacağım yine geceleri sızdırma devam ederse kilot bez alıp o şekilde bakacağım bir de