Cnslrsln bir önceki beslenme postunuza da yazmıştım. Bebeklerimiz aynı gün doğdu. Benim kızım da henüz 90 cc içiyor ki ona da 3. Ayın sonunda geçti. Dün ilk defa 1 defa 120 cc içti ki dünden beri bir umut içer diye hep 120 cc yapıyorum ama her defasında 30 cc çöp oldu. İçmiyor yani 90 cc den devam. 3 kilo doğdu ve ilk ay 1.450 gr, sonrasında 900-700 gr aralığında aldı. Geçen ay 6.300 dü, bu ay 7 kg çıktı ve ebe kilo alımının gayet yerinde olduğunu söyledi. Sadece mama ile besleniyor. Detaylı yazıyorum li kafanızda netleşsin bir sorun olmadığı. Ebeniz abartmiş biraz yani.