Siz hangi devam sütünü kullanıyorsunuz benim bebeğim 1 yaşına girdi 13 aylık olacak Ek gida ile pek arası yok mama sa içmiyor 1 yaş çocuk devam sütü başlamayı düşünüyoruz kullanan var mi bir sorun oldu mu acaba bende alacam birazdan marketen mamamız dün gece bitti 😊