Nurdanhakan Ahlas02 @adm rota virüs aşısıyla ilgili bir post sabitlermisiniz her gün bir iki konu açılıyor ve imkanınız varsa yaptırın mutlaka demekten artık herkes yoruldu daha mühim konular altta kalıyır bu yüzden sevgiler