Lalinn Kızlar selam,e-bebekten bebek tarhanası aldım o kadar ekşi ki ben bile tadına bakarken yiyemiyorum yani rezil bir tadı var gerçekten çok çok ekşi bildiğimiz tarhana tadı yok siz nerelerden alıyorsunuz bu tip şeyleri? Beğendikleriniz neler?
Deletedmom_48 Lalinn OG NATURAL ek gıdaya başlarken irmik yulaf unu tarhana set halinde aldım kaliteli bebeğimde çok severek içiyor:)
Masall_moms01 Lalinn benim kızım bayılıyor, ben domates salçası zeytinyağ koyuyorum tarhanayıda koyup az karıştırıyorum daha sonra et suyu ve normal su koyuyorum kıvamıda harika oluyor kızımda bayılıyor
Raniird Og natural aldık bizde yoğurtsuz olanından tadı güzel bebeğime pişiriyorum kalanına tuz atıp kendim yiyorum 😂
Lalinn senemmgncr peki tarifteki gibi mi pişirdiniz şimdi baktım skt 2024 gösteriyor onda sıkıntı yok ama nasıl pişiriyorsunuz belki ben eksik bir şeyle pişiriyorumdur
senemmgncr Lalinn az salça çok az sarımsak az yağ kavuruyorum 2 yemek kaşığı kadar tarhanayı koyuyorum kaynayana kadar karıştırıyorum mis gibi oluyor kokusuda çok güzel