Hanımlar oğlum 2 aylık olduktan sonra hem meme hem mama reddi yaşadım hâlada yaşıyorum 4 aylık olduktan sonra sadece mama ile bugune geldik bugunlerde bebeğim aranıyor gibi oluyor ama baktım sütümün tadı ve rengi çok kötü olmuş o yüzden hiç denemedim acaba eskisi gibi olsa bebeğim emer mi.. 6 aylıktan sonra dönen oldu mu merak ediyorum