Aybars-mom160821 Ameliyat olduğumda lisedeydim. İllaki zor. Konuşamıyorsunuz ilk 10 gün sadece Sıvı şeylerle beslenmeniz gerekıyor. Bir de iltihaplanmaması için güçlü antibiyotik içmek lazım. O dönem doktor bana şurup yazmıştı hiçbir işe yaramadı. İyileşme süreci bi 10 gün daha uzamıştı. Sonrasında hap kullandım da öyle rahatladım. Bademciklerin alındığı yerler bi süre içe doğru oyuk kalıyor yediğiniz şeyleri oraya kaçırmamanız gerekiyor. Falan filan 😅😅En son iyileşince bi ömür rahat ediyorsunuz