9.5 aylık bebeğim için sağlık ocağı genel kontrole çağırdı we aşı takviminde olmayan kızamık aşısını söyledi .
Önceden bu aşı 12. Ayda yapılıyordu 9. Ay a geri alınmış , bu kadar erken yaptırılmalı mı , yaptırmayan warmı
Araştırdım da ssa hastalığına mı ne yakalanma riski artıyormuş erken aşıdan dolayı ,