Elisaamm1612 Hergün kaka yapan kızım 2 günde bir yapmaya başladı en son 5 gündür yapmamıştı firille yaptırdık 3 gün bitmek üzere yine yapmadı hep çiş iki saate bir bez soluyor ama kaka yok anne sütüyle besleniyo ne yapabilirim
nazliicank Elisaamm1612 ebemiz zeytinyağı vermemizi söylemişti. 1 çay kaşığı veriyordum mamasına karıştırıp
Elisaamm1612 nazliicank sadece anne sütü alıyor 3 4 güne bir ölçek belki mama veriyorum 1,5 aylık çok erken olmazmı zeytinyağı için
nazliicank Elisaamm1612 ebenize yada doktorunuza bir danışın. Ben 1 aylıkken vermeye başladım 4.aya kadar da devam ettim
-Esra- Elisaamm1612 devit3 bizde de kabızlık yapmıştı hatta reçetesini okursanz yan etkilerde bagirsak gazı ve kabızlık yazıyor,ayçiçek yağı var içerisinde ,içinde zeytinyahi olan damlayi kullanmanızı tavsiye ederim ayçiçek yağı ağır geliyor bebeklere
Hilal126 -Esra- siz ne kullanıyorsunuz d vitamini ben pedia d kullanıyorum . Bizim bebekte de kabızlık başladı iki haftadır ya altıncı günü yaptı şimdi yine üçüncü gündeyz yapmadı
Elisaamm1612 -Esra- hiç bilmiyordum ocean denerim birde Hilal126 ben ikisir fitille yaptırıyorum yarın doktora götürücem artık
Elisaamm1612 Anneyim2022 bugün cerraha gittim evet aynısını söyledi hatta bebeğim kolikmii bir gaz damlası daha verdi metsil sanırım biogaia yanı sıra kullanıcaz herhangi bir sorunu olmadı anne sütü alan bebeklerde sarı yeşil kusma olmazsa ateş olmazsa karnı davul gibi şişmezse sorun yokmuş