nazli_1909 Bebeklerin ayal altına sarımsağı rendeleyip zeytinyağı ile karıştırıp süren var mı öksürük için 4 aylık bebeğim için soruyorum yapılır mı acaba ?
Annelikseruveni nazli_1909 ben bikac kezdir yapıyorum çok şükür her seferinde de işe yaradı. Ama sadece yağı sürün sarımsak olmasın içinde sarımsak tahriş edebilir ayağını
Canparem35 nazli_1909 ben oğluma denemiştim ama işe yaramadı antibiyotik kullanmak zorunda kaldık anca öyle düzeldi
Bentuce25 nazli_1909 hep yaptım ama sarımsak olmamasına dikkat edin o mu işe yaradı mı bilemem ama iyileşti çok şükür
nazli_1909 Annelikseruveni ben internette birinde gmrüm ama çocuğu iki ysşında büyük ona yspmış bir gecede geçti öksürük diyordu bende oğlum küçük olduğundan yazmak istedim teşekkür ederim 🥰
nazli_1909 Canparem35 bizde kullanıyoruz antibiyotik ama öksürük ateş Burun akıntısı hepsi var bende bir an önce rahatlasın istiyorum bebeğim ondam yapmak istiyorum sma bilmediğimden sormak istedim
Rabiaelf Benim bebeğim 7 aylık ben gece ayaklarına masaj yaparak sürüyorum . Sarımsak miktarını az tuttum ama hazırlarken