2 ay 3 günlük oğlum. Meme+ mama alıyor. Özellikle şu son 3 gündür korkunç bir huzursuzluk, uykudan ağlayarak uyanma var. Uyku süresi zaten kucakta 1 saat en fazla, yatakta 10 dkka. Ne gece ne gündüz deliksiz derin uykusu yok şöyle 3-4 saat. Çok üzülüyorum baska bir sorun mu var diye, uyumadan bu kadar nasıl dayanıyor. Dermanım kalmadı ne yapsam olmuyor😓başka bebeği böyle olan anneler var mı?