Merhabalar. Bebeğim devamlı enfeksiyonu hastalık geçiriyor. Bu ay kullanmasa bir dahaki ay kesinlikle antibiyotik kullanıyoruz. Bağışıklık için bu yağı önerdiler bilgisi olan annelerim yardımcı olursa çok sevinirim. Bir de benim yüzümde kızarıklıklar var bebek tedavisi gördüm sonrasında iyice çoğaldı. Cilde de iyi geldiği kızarıklık aldığı yazılmış. Deneyen memnun kalanlar varsa yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim 💕🦋