ihsanbebek Arkadaşlar dün bir doktor yoğurdu sütle yapıosun muhallebisinide çiğ sütü pişirdikten sonra kullanabilirsin dedi ama inek sütü asla kullanmayın dedi bir başkasıda hiç kullandınız mı siz
Kk41 ihsanbebek uygun olduğunu düşünmüyorum . Fermente şeklinde vermek daha sağlıklı muhallebileri suyla yapabilirsiniz.
Sedaalya ihsanbebek yoğurtu sütle yapıyoruz ama fermente oluyor ve en sağlıklısıda öyle tüketmek. Bizlere bile sütün bir yararı yok iken bebeklere verilmesini hiç doğru bulmuyorum.
Mlkhrn ihsanbebek yoğurt fermente ama süt değil. Fermente ürünler bağırsak sağlığına katkıda bulunurken süt aksine ishal vs yapabilir. Alerji gelişmese bile sindirmekte zorlanır. Bir yaştan sonra kek muhallebi için gözlemleyerek kullanmanızı tavsiye ederim
haydinyildiz pogacayanakk alerji icin degil bebeklerin sindirim sistemi sutu sindirebilecek kadar gelismis olmuyor 1 yasindan once. 1 yasindan sonra da gunde 1 bardaktan fazlasi onerilmiyor.
ihsanbebek Kk41 ben suyla yapıyorum zaten kilo alımı az diye bu seferde böyle dendi yapasım yok valla
Deletedmom_62 ihsanbebek kendi sütun fazlaysa onunla da yapabilirsin ben bir doktordan dinledim hatta yoğurt da mayalayabilir mişiz sütümuz fazla ise
Poyrazin_annesii Bn 6 aylıkken hep suyla yaptm muhallebısını ama 1 yaşına gelınce sütü sutla karıstrıp verıcem kı kolay sindirsn
Birberenannesi ihsanbebek sorun çiğ süt pişmiş süt değil ki. Sütün fermente olması gerekiyo yoksa zararlı. Bağışıklığı çok düşürüyo bağırsak kanamalarına neden olabiliyor hazımsızlık gaz kabızlık daha bi sürü şey. Süt halinde vermeyin bence suyla yapmak daha iyi
ihsanbebek Birberenannesi bende öyle düşünüyorum sütüm yetersiz olduğu için mama katcam mamayı normalde almıyor belki öyle alır
busrader90 Sütle kesinlikle yapılmamaşı daha çok küçük. Suyla yapmak gerekiyor. Adı muhallebi olduğuna bakmayın