4 ay 17 günlük kızımın çişinde pembelik daha sonra bildiğiniz kan kırmızı rengi ile yaptı hemen doktoruna götürdük ilk susuzluktandır dedi daha sonra ultrason çekildi sağda 1 solda 2 tane 6ml 4ml ve 3 ml olarak taş gözüktü daha sonra bizi fakülte eğitim araştırma hastanesine yönlendirdi ordan profesör doktor çamurlaşma da daha dedi idar testi kültür testi istedi onların sonuçlarıda 1 hafta sonra çıkacak email yoluyla haberleşelim 3 ay sonra da tekrar ultrason günü verdi böbrekte büyüme var mı taşlar büyümüş mü diye bakılacakmış başına gelen var mı arkadaşlar ağlamaktan içim dışına çıktı başına gelen var mı ne olur bişeyler yazın Kayseri’de oturuyorum bildiğin başka bi doktor tavsiye edermisiniz kendi doktorum Ahmet selim Hasözler Erciyes Üniversitesi de ki doktor İsmail dursun