Aras_2323 ayda uyku gerilemesi herkes yaşadı mı arkadaşlar?Bu dönemi sakin geçiren yok mu?Neler yaşadınız bu dönemde?
isimyazmakzorunlumu Aras_2323 ben de çok merak ediyorum herkes çoook kötü şeyler yazıyor. Sakin geçti ya da şunları şunları yaptım nispeten daha kolay geçti diyen bir kişi bile görmedim.
elisyadamla Aras_2323 geceleri yatıyordu gece bir kere 5te ondan sonra 9a kadar şimdi o uyku gerilemesinin yüzünden bütün uyku düzenimiz bozuldu Şuan 8 aylık olduk ve geceleri yaklaşık 6/7 kere uyanıyoruz .. 😅😅