kızım şuan 2,5 yaşında 87 cm 12,5 kg
seneye kış için indirim döneminde takımlar almak istiyorum ama genelinde 3 yaş kalmış. normalde kalıplarının dar olduğunu biliyorum ama penye pijamaları var 1,5 yaş etiketli hala giydiriyorum. bunların kalıpları nasıl bilen var mı? 3-4 yaş aralığında giymesini istiyorum
