Aysegulkbs endokrin bölümüne gidip gerekli testleri yaptırıp ona göre yardımcı olurlar, ihmal edilmesi durumunda kötü sonuçlar doğurabilir. Bizimde vardı şeker düşüklüğümüz, poposuna çok minik bi alet takmışlardı 1 hafta sürekli ölçüldükten sonra bi ilaca başladılar öyle düzeldi. Ayrıyetten mamasına mısır nişastası katın demişlerdi öyle öyle düzeldik şükür, çok geçmiş olsun ❤️