Gece emiyor gündüz mama ve sağdığım sütü veriyorum. Dönmeye de başladı. Biberonla içtikten hemen sonra ya da biraz zaman geçtikten sonra geğirdiği zaman kusuyor . Daha doğrusu tatlı kaşığı kadar çıkarıyor. Neden böyle anlayamadım . Hiç kusan bir bebek degildim sürekli salyali ve bir şeyleri ısırıyor hep biberonu, mendilleri,parmağı… Eli arada bir kafasina kulağına gidiyor. Uyku desen bjr haftadir gece uyanıp bir daha zor uyanıyor. Gündüz 40 dk salladım 30 40 dk uyur. Yanından ayrilamiyorum. Ne yapsam bilemedim. Derdi ne?