Asilbebekkk ben artık biz ne yiyorsak onu veriyorum. bir kaç haftaya bal tadımı yaptıracağım. Blw yöntemiyle beslendiği için kahvaltıda omlet, tost, pankek tarzı şeyler. Öğlede çorba (eline küçük parça tam buğday ekmeği ) akşam da onun da yiyebileceği yemekler yapıyorum. Salçayı kayınvalidem yapıyor 9.aydan beri onu kullanıyorum tuz atmıyorum salçada biraz koruması için tuz bulunuyor. Bizim doktorumuz bu şekilde ilerlememizi istedi ayrı yemek olayını bıraktırdı. Sadece patlıcan veya onun yiyemeyeceği tarz bi yemekse ayrı yapıyorum