Merhaba kızlar. Kızım doğduğundan beri mama kullanıyor. Şuan tam 17 aylık ve artık mamayı bıraktırmayı düşünüyorum çünkü şu sıralar gayet güzel yiyor. Sizler nasıl bıraktırdınız bir anda mı kestiniz yoksa kademeli olarakmı bıraktırdınız? Veya onun yerine başka bir şey veren oldumu?