Nefin mery_2021 normal doğum ile zaten halihazırdaki kistler yüzde 50 oranında patlıyor demişti yıllar önce bi prof bana. Ben normal doğum yaptım 6 ay oldu, 4 aydır düzenli adet görüyorum şimdilik