Zhraelif hiç ameliyat yaşamadık ama narkozu bebeğe göre veriyorlar standart değil ona göre ayarlama yapılıyor ve işin uzmanı yapıyor doktor söylemişti izde kalmaz endiselenmeyin olsa bile belli belirsiz bir sey olabilir bilen dikkatli bakan anlar bunu kendimden biliyorum 7 yaşındayken burnumun gozume doğru olan tarafı kesilmişti plastik cerrah dikiş atmıştı ben söylemeden kimse farketmiyor eşime bile evlendikten çok sonra konusu açılınca söylemiştim o bile o zaman farketmişti sizin daha bebek olduğu için zamanla iyi toparlar. Ameliyat olmadan önce ona anlatın doktorlar da destek olur severler yetişkin insana davranır gibi davranmazlar. Siz sakin güçlü olmaya çalışın siz ne kadar iyi olursanız çocuğunuzda o kadar iyi olur kolayca atlatırsınız umarım geçmiş olsun ❤