Egiskom Kızlar bebeğime bir kaç ayakkabı alıcam. 4 aylık şuan 17 no oluyor az önü boş. 8-9 aylıkken hangi numara giyer acaba. Biraz büyük olabilir. 18 mi almalıyım 18 mu acaba