Aybarsmommy 4 günlüğüz daha. Sarılık olduk annelerimiz, bugün doktor 24 saat yatıralım bakalım dedi. Sizin başınıza geldi mi, kaç günde düzeldiler
Olimbonii Aybarsmommy Biz sarilik oldugumuzda doktorumuz her emzirme sonrasi biraz su ver kolau atlatacak dedi ve gerçekten öyle oldu o gunden beride su iciyor suan 4 ay 9 günlük ekstra bisey yapmadim sadece her besleme sonrasi su icirdim hastaneye yatmadan geçirdi
Azli Aybarsmommy benim kızımda yattı 1 gün hemen düştü sabahına 17 yle yattık 9 la cıkrık ben oda tutturmuştum ya yanımdaydı bebeğim
Kkzmm Aybarsmommy evet kan uyuşmazlığımız vardı hızla yükseliyordu fototerapi gördü 24 saat çıplak gözleri kapalı ışıkta yatıyor annesi üzülüyorsun ama iyi geliyor geçiyor. Yanına almışlardı beni o zaman çok zor gelmişti ama şimdi basit bir şey olduğunu anlıyorum.
_YanakReisinAnnesii Recbeyer bebeğim doğum yaptığım özel hastane de fototerapi aldı. Beni yanına almadılar malesef yenidoğan yoğun bakımına aldılar
Aybarsmommy Olimbonii Derecesi kaçtı acaba. Sınırda dedi doktorumuz. Dün 15ti bugün sabah 17ye çıkınca yükseldiği için yatıralım dedi
Aybarsmommy Azli Benim de yanımda. Emziriyorum mama veriyorum tekrar küvöze koyuyorum. 17 ile yattık. İnşallah sabaha düşerde çıkarız
kardellenn Benim de 5 günlük bebeğim var. Dün kontrole gittik sarılık değeri 12 ydi doktor takip edelim falan demedi ben de düzenli bir şekilde zaten 2 saatte 1 emziriyorum ama dün gece ve bu gece uyandırmakta çok zorlanıyorum. Bende sağıp kaşıkla verdim ne kadar yediğini görebilmek için. Bu gece 2 buçuk saat uğraştık uyandırmaya 5 dk ya yakın emdi 25 ml sağıp verdim ama asla uyanık değildi sizce ne yapmalıyım? Bıraktım uyumaya şuanda 2 saat dolunca tekrar deneyeceğim
sahramom kardellenn bizim 5 günlükten 14 çıkmıştı yattı 1 gün sizde dikkat edin uyandırın bezini açın emzirin yarın tekrar gidin çok çabuk yükseliyor çünkü
Bibebek_ kardellenn ayaklarını gıdıklayın yüksek sesle seslenin uyandırın mutlaka çok uyuması iyi olmayabilir
Demet1234 kardellenn uyandırmaya çalışın mutlaka. Benim kızım da uyanmıyordu 2 gün yatmak zorunda kaldı küvezde. Altını açın ayak topuğunu sıkın, çenesine dokunun.
Elmsnghn kardellenn 2 saat aşırı uzun bı süre yarım saatte bir ben kalkıp kalkıp emzirmistim. Uyanmazsa soyun ayaklarını sıkın. Ben hep soyardim bazen soyunca bile uyanmazdi ama yine de bı şekilde o çıplak halde kucağıma alir burnu ile oynardım. Üşür diye korkmayin bol bol anne sütü alsin
Aybarsmommy Kkzmm Dün geceden beri biz de hastanedeyiz. Önce Aybarsı alıp kendileri küvöze koyacak bize göstermeyecekler sandım ama yanındayım bende. Yarım saat sonra kan cereceğiz bakalım inşallah güzel sonuç alırız
Deletedmom_110 Aybarsmommy suan yoğun bakımdan yazıyorum asırlık bebek geldi dün bugün taburcu oldu darısı başına inşallah
Aybarsmommy kardellenn bizde doğduğu ilk iki gün uyandıramadık. Sütüm çok azdı sanırım şu iki gündür çoğalmaya başladı bu süre zarfında hemen derecesi çoğaldı. Zorla uyandırın altını açın ayakların altından kol altlardan huylanıyorlar. Burnunu sıkın ya da kulak memesini. Yeni doğduğu için uyuması bana çok gelmemişti ama çok hızlı ilerliyor. Dikkatli olun.