Minikkmr ben oğlumu kucağıma alıyorum, b eli omzunda oluyor yada kolumun arkasında diğer elinide ben tutuyorum ve yaptığım yemeği anlata anlata yapiyorum, eğer yağlı sicrayacak biseyae maalesef biraz pacada debeleniyor ama su ekledikten sonra falan hep aynı şekilde devam.