Kizlar bebegimi aşıya götürdüm bugün.. 9 aylik
Bas çevresi 44 kilosu 7.125 gr.. hemsire bana bıngıldağı hâlâ çok açık dedi bu ayda biraz kapali olmasi lazim dedi.. d vitaminini aksatma dedi.. sorduğumda da 1.5 yaşına kadar takip edecez dedi.. sizce bir sorun mu var geç kapanmasi nörolojik bir sorun mu..