Yldzkpcc Merhaba benim karnım şuan 3 aylık gibi. Korseli de pek takamadım bebekle uğraşmaktan emzirmek için çabalamaktan pek düşünmedim korse takmayı. Bu göbek iner mi daha. İnmezse de ben indirebilir miyim. Sizlerde durum nasıl
Berilsmom13 Yldzkpcc ameliyatın olduğu gün başladım karnımı sıkmaya. Korse sevmiyorum zor oluyor ama belimi çemberle bağladım iki tane ekleyip birbirine sokabildiğini kadar sıktım hiç göbeğim kalmadı