Bebeğim 3 ay 21 günlük emmek istemiyor en fazla 5 dk duruyor sonra ağlayarak emmeyi bırakıyor sağmak zorunda kalıyorum arada mama da veriyorum önceden 120 ml içiyordu şimdi 90 zor içiyor iştahı hiç yok gibi acaba atak döneminden olabilir mi iştahını etkilermi bu dönem yaşayanlar bilgi verebilirmi🌸