Arenbebekk Arkadaşlar oğlum 6 ay 7 günlük çok kıpır kıpır altını değiştirtmiyor sürekli bacaklar hareketli aniden dönmeye çalışıyor vs vs. Bende külot beze mi geçsem diye düşündüm. 4 numara kullanıyoruz şuan. Normal cırt beze göre sıkar mı yoksa aynı mıdır?
dumeka Arenbebekk ben de kullanıyorum eğer sleepy 4 numara kullanıyorsanız yine 4 olur. Eğer prima 4se sleepy 5 numaraya tekabül eder.
Laydaren Arenbebekk molfix 4 no kullanıyordum. Sleppynin de külot bezini almıştım 5 no durmuyor değiştirirken diye. Sleepyle çocuk tanga giymiş gibi oluyor poposunun yarısı dışarda😂 alacaksanız da sleepy kalıplarının dar olduğunu düşünüyorum. Onun dışında külot bez çok çok daha rahat
-_-hUysUzvetatlikadin Arenbebekk kilot bez rahat ama bence sleeoy yerine molfix veya başka bir marka al derim
Arenbebekk Laydaren ay şimdi sleepy almayım mı ki. Kaç kiloydu 5 numara kullanırken acaba belki küçük gelmiştir
Laydaren Arenbebekk ilk aldığımda 10 kiloydu şimdi 11.5 kilo. Sleepynin üzerinde yazan 11-18 kg diyor. Oğlum biraz büyük tombiş popolu bir çocuk🫢 Molfixte de Şuan 5 no kullanıyoruz ama sleppy 5 no olmuyor maalesef anı kurtarıyor sadece
pogacayanakk Sleepy ecologic külot kullanmaya başladım aşırı rahat dizidir a sorununuz varsa ona da çare oluyor
pogacayanakk Arenbebekk fiyatına teendyoldan baktıysanız orda pahalı ama şu an migrosta uygun fiyata satılıyor ordan bakın isterseniz